Plopsa Hasselt overschrijdt kaap 2 miljoen bezoekers

De Plopsa-groep heeft weer een reden om te feesten. Gisteren ontving Plopsa Indoor Hasselt namelijk zijn 2 miljoenste bezoeker.

Plopsa Indoor Hasselt opende in december 2005 zijn deuren. Het attractiepark gold toen door zijn uitgesproken thematisering en overdekt karakter als unicum in de Benelux. “Net omwille van die typische Studio 100-thematisering in combinatie met het indoorgegeven bleek Plopsa Indoor Hasselt al snel een succesverhaal. Daarom hebben we dit verhaal ook uitgebreid naar Nederland”, aldus Steve Van den Kerkhof, CEO Plopsa Group. Plopsa Indoor Hasselt bezorgt kinderen elke dag van het jaar plezier: in de winter zijn de bezoekers er beschut tegen de koude, in de zomer kan men er verfrissing zoeken en genieten van de ruime buitenzone met Dansende Fonteinen.

Plopsa Indoor Hasselt ontvangt jaarlijks gemiddeld 300.000 bezoekers. “Door het slechte weer tijdens het voorjaar ontving Plopsa Indoor Hasselt sinds de paasvakantie reeds 50% meer bezoekers dan vorig jaar, “we verwachten dit jaar dus een groei”, aldus Sander Reumers, Coördinator Operations Hasselt. Plopsa Indoor Hasselt wordt alsmaar populairder, niet alleen in België maar ook bij onze Noorderburen en in Wallonië. De Nederlanders vertegenwoordigen al 20% van het bezoekersaantal en de Franstalige bezoekers 15%.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *